czwartek, 20 września 2012

Z bocianem...

 

Ostatnio dostałam bojowe zadanie na stworzenie sympatycznej karteczki z okazji przyjścia na świat maluszka. W moich zasobach wyszperałam przepięknego bociana, którego ubrałam w przepiękną kolekcję Owcy i Moriony - Love Songs. Oczywiście nie mogło zabraknąć wykrojnikowych kwiatuchów, które teraz u mnie są hitem. Idealnie też wpasowała mi się kolorystycznie papierowa taśma z napisem love. Całość wygląda pięknie i spokojnie. I wybaczcie mocno nasłonecznione zdjęcie. Ale kartelucha stała na komódce i czekała na odpowiedni moment by wyskoczyć na dwór i zrobić jej zdjęcie. A tu słoneczko ją tak pięknie oświetliło. Nie mogłam sobie darować i cyknełam tak jak ją zastałam. :)


Wykorzystane materiały:

2 komentarze:

  1. Ale fajnie te kwiatuszki wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka świetna. Nie lubię motywu bociana...ale ten bocian wygląda fajnie :) A kwiatuszki są bombastyczne!

    OdpowiedzUsuń