środa, 16 maja 2012

Podziwiamy widoki

Pogoda dzisiaj deszczowa i absolutnie nie wiosenna więc chciałam Was trochę rozgrzać letnimi zdjęciami dzieciaków. Zrobiłam lekkie, pastelowe LO, rozbielone gesso. Użyłam najnowszej kolekcji ILS "La maison rose" z małą domieszką "Let it go". Praca z tymi papierami to była przyjemność. Dorzuciłam jeszcze trochę skrawków przeróżnych "Echo Parków" z kolekcji w groszki i paski. Ścinkową kompozycję urozmaiciłam wycinankami z wykrojnika "Loops edger". Czy już wspomniałam jak go uwielbiam? Jest idealny do dziecięcych, wesołych, pokręconych kompozycji. Nie mogło zabraknąć u mnie również taśmy dekoracyjnej, której jestem wielką fanką. Pazurka dodałam poprzez pochlapanie wszystkiego czarnym tuszem.

Photobucket

Photobucket


Photobucket


W swojej pracy użyłam:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz