piątek, 23 marca 2012

Czas, czas ...

 Ostatnio żyję w strasznym niedoczasie, gdyby doba miała ... ;) Stąd zmierzyłam się z nim czyli czasem i stworzyłam swój własny zegar, zastanawiając się kiedy przyjdzie czas na ... ;) Gruba ikeowa ramka a w środku koronkowa robótka. Piękny papier Finn 7Dots Wonderland Quadrille stanowi tło. Tarcza zegara koronkowa tekturka potuszowana i pociągnięta po brzegach preparatem crakle. Pięknie przez to postarzała. Przyozdobiona mnóstwem kwiatów, perełek, tekturek, perełek, które to spryskałam obficie miksturą stworzoną z masy perłowej białej opalizującej na srebrno, masy perłowej słodka czekolada, Coloringz Mon-Shari ( cudny kolor liliowy). Przestrzenność otrzymałam za pomocą kosteczek 3d. 
A tak oto prezentuje się mój niedoczas...


Materiały wykorzystane przy tworzeniu zegara:


 A w jutro wielkie emocje.


I premiera najnowszej kolecji "Fresh" stworzonej przez Moriony i Piekielną Owcę.


I My tam będziemy ... i serdecznie zapraszamy... ;)

4 komentarze: