wtorek, 22 listopada 2011

Blejtramik

 
Witajcie. Dziś chciałabym Was zainspirować do zabawy z mediami. Ja osobiście nie mam w tym jakiegoś super doświadczenia więc wszystko jest nowe i świeże a także ekscytujące. Efektem mojej przygody mediowej pewnego wieczoru stał się blejtramik natychacz do pracowni. Białe podobrazie potraktowałam miejscami pastą strukturalną. Potem wypikałam ecolinami rozrobionymi w atomizerkach na różne kolory. Im więcej będzie wody tym jaśniejszy kolor. Nakleiłam trochę gazy i elementów i dalej psikałam. Psikałam, zmywałam, psikałam i zmywałam aż w końcu efekt stał się zadowalający. Dołożyłam trochę różności i złotą myśl i gotowe :) Przyznam że eksperyment mnie totalnie wciągnął i dalej eksperymentuje i was też do tego zachęcam :)




2 komentarze:

  1. w pierwszej chwili pomyślałam 'O matko, jaki bałagan', ale on naprawdę 'Natycha':P jak mój bałagan na biurku... muszę pomyśleć o czymś takim do mojego kąta:P dzięki za inspirację

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny nieład artystyczny:) Mnie zabawa mediami cały czas pochłania na całego i pewnie szybko nie przestanie:)

    OdpowiedzUsuń