wtorek, 25 października 2011

Media

button 
Dziś chciałam Wam pokazać okładkę Jurnala. Może nie wydać się wam wybitna, ale ja nadal raczkuję w mediach i jestem z niej bardzo dumna. Na bazie drewnianego albumu Mistables pobawiłam się trochę gessem i ecolinami. Potem dużo psikałam różnymi specyfikami. Załapał się też transfer na gesso maszyny z tego papieru Pink Paislee. Następnie dodałam trochę ścinków z zestawu Happy Days. Jednak najbardziej z całości podoba mi się efekt uzyskany dzięki serwetkom papierowym. Nakleiłam je przed mistowaniem i widać że gesso inaczej przyjęło media niż serwetka. Dzięki temu, że jest taka cieniutka, wygląda jakby była wtopiona w tło. Już niebawem się wyda po co powstała okładka ;) Dołożyłam trochę stemplowania ukochanymi stemplami T.Holtz i Pink Paislee daily Junge.



Do wykonania użyłam: 






 '

1 komentarz: