środa, 27 lipca 2011

Zakładka romantyczna

 Photobucket

Ma kształt taga i powstała z papieru, który sobie długo oszczędzałam, bo tak mi się podoba :) czyli "Butterfly wings" Pink Paislee. Jest w kształcie taga bo nabyłam ostatnio tagowy wykrojnik (i teraz wszystko taguję :) ). Bazę zakładki stanowią dwa osobno wycięte tagi, które później skleiłam ze sobą, dzięki czemu zakładka jest dosyć sztywna i jednocześnie nie za gruba. Ponieważ ma tkwić cały czas w książce, musiała być płasko zdobiona. Wszelkie perełkowe ćwieki odpadły w przedbiegach :) Żeby jednak było troszkę strojnie, wymyśliłam sobie że ozdobię kwiatami wystający poza książkę na górze fragment. Z tyłu zamontowałam element z moim "firmowym" stemplem, który podklejony jest tylko od góry i dodatkowo wzmocniony ćwiekiem. Wsuwa się pod niego kilka kartek, dzięki czemu część wystająca jest zawsze taka sama a dodatkowo, nie będzie łatwo zgubić taką zakładkę. Wracając do kwiatów, to użyłam mojej ulubionej dużej, brązowej róży a także nieco mniejszej kremowej i zupełnie małej zielonkawej. Pod kompozycję z kwiatów wsunęłam starą tarczę od zegarka i guziczek a od góry wbiłam dwie szpilki z ozdobnymi łebkami. Dorzuciłam też kilka pręcików. Napis "Tu czytam" oprawiłam ramką z wykrojnika a żeby zapełnić przestrzeń dodałam motylki i wróżkę. Rewers również jest zdobiony wyciętymi z papieru różami  i motylem. Całość jest stemplowana, chociaż niekoniecznie rzuca się to w oczy :)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

W swojej pracy użyłam:



4 komentarze:

  1. Jest przepiękna, nie wiem czy potrafiłabym się skupić na książce, mając przy sobie takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna zakladka - nie użyłabym jej chyba do książki - u mnie pełniłaby funkcję ozdobnego taga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna zakładka! Zainspirowałaś mnie, muszę zrobić coś dla siebie w końcu...

    OdpowiedzUsuń