środa, 6 lipca 2011

Mini albumik

 Photobucket

Do mojego grandżowego pudełka, które pokazywałam w jednym z ostatnich postów, powstał mały wkład - mini albumik. Wykrojnik Baroque TH kupiłam właśnie z myślą o takich maluszkach, ale poleżał sobie trochę, bo jakoś okazji i pomysłu nie miałam. Ale po pierwszym albumiku już wiem, że będzie ich sporo, bo robi się szybko i bardzo przyjemnie. Ponieważ jest to wykrojnik z serii Bigz mogłam sobie nim wyciąć zarówno tekturowe bazy jak i bazy z papieru. Później pozostało mi "obficiej" udekorować okładkę oraz skromniej środki (żeby się ładnie zamykał). Użyłam oczywiście Owczych papierów z dwóch kolekcji: Head over feat i Lovely Grunge. Poszczególne strony poozdabiałam balonami i bilecikami powycinanymi z arkuszy elementów. Stamtąd pochodzi również rozetka użyta na okładce. W środku zamocowałam ćwiek w kolorze antycznego złota i podtuszowałam brzegi tuszem Vintage Photo. Kompozycję uzupełniłam przy pomocy papierowych kwiatów: brązowego i niebieskiego. Pod spód wsunęłam zegarową tarczę oraz kilka guzików. Użyłam również metalowych szpilek serduszek. Gałązki z listkami wycięłam wykrojnikiem Cheery Lynn Design, których jest jeszcze kilka w sklepie. Wykrojniki tej firmy są cudne w użyciu. Nie barwią krawędzi wykrojniki jak Marianne D. a wycięty element praktycznie sam z niego wyskakuje. Nie ma problemu z mozolnym wydłubywaniem igłą zawijaska, która na koniec i tak urwie się w połowie. Całość wykończyłam malutkimi perełkami. Poszczególne strony ozdobione są dużo skromniej, dlatego, ze i tak większość będzie zajmowało zdjęcie. Poszczególne elementy przykleiłam tylko przy krawędzi, żeby można było wsunąć swobodnie fotkę.  poniżej dużo zdjęć :)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Do wykonania pracy użyłam:


4 komentarze:

  1. Nie do końca moja bajka, ale lubię czasem coś innego, a w Twoim wykonaniu papiery prezentują sie rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny ten mini albumik. już się napaliłam na ten wykrojnik, myślałam, że go w ogóle przegapiłam (5 minut wcześniej złożyłam zamówienie i go nie było), zaglądam jeszcze raz, a i tak go tam nigdzie nie było. odpowieszmi za to :P

    OdpowiedzUsuń