środa, 8 czerwca 2011

Podręczna lista zakupów

Photobucket

Tak, to nie złudzenie optyczne. To znowu ja. Dzisiaj chciałam Wam pokazać notes pełniący rolę listy zakupów. Jest mały więc bez problemu zmieści się do torebki. Ograniczyłam również ilość odstających ozdób, żeby się z tej torebce zbytnio nie pokiereszował. Właściwie głównym ozdobnikiem ma być pokolorowany przeze mnie stempelek Lili of the Valley "Tea party". Ponieważ do malowania użyłam tuszy distres, musiałam odbić stempel na papierze akwarelowym odpowiednim tuszem, którego nie rozmyje woda. Użyłam tuszu Memento. Za bazę posłużyły mi dwa papiery w krateczkę - czerwony i bladoniebieski. Mnie ten wzorek kojarzy się bardzo kuchennie. A jak ktoś nielubi krateczek, zawsze może wykorzystać ich drugą, jednobarwną stronę. Monotonię krateczki starałam się przełamać małymi wisienkami, nastemplowanymi czarnym tuszem. Całość spięłam kółkiem, żeby można było uzupełnić sobie wkład a kółko ozdobiłam kokardką i guziczkiem. W okładkę wszyłam również wstążeczkę z motywem kratki, żeby notes nie otwierał się podczas podróży w torebce. Całość bardzo prosta bo i funkcja typowo użytkowa.

Photobucket

Photobucket



Photobucket 

1 komentarz: