niedziela, 26 czerwca 2011

Gościmy Gurianę

Jako, że niedawno premierę miały nasze nowe kolekcje papierów autorstwa Piekielnej Owcy, postanowiłyśmy poprosić kilka znanych i lubianych scraperek, żeby poddały je testom :) Poniżej prezentujemy pracę pierwszej z nich - Guriany. Oto co mówi o pracy z naszymi papierami ona sama:

"Od dawna myślałam o notesie zrobionym na bazie papierowej kolekcji... i taka okazja by go zrobić nadarzyła się, kiedy dostałam w łapki papiery najnowszej kolekcji Head Over Feat... autorstwa Piekielnej Owcy :)
Pierwszy raz papiery pocięłam prawie do ostatniego okruszka... Wszystkie cięły się wdzięcznie... same wchodziły pod nóż:))
Ale zakochałam się w tym w paski...ten kolor blue !!...jest obłędny!! I ta kolekcja balonów...cud miód:))
Nie pokazuję wszystkich stron, bo to za dużo...
Każda stronka jest inna... wymiar: 9,5 x 15 cm
Oczywiście dodałam nieco dodatków: holtzowych, 7 gypsies i Pink Paisley... te papiery są dla nich stworzone:))"












Bardzo dziękujemy Gurianie za cudowną inspirację. Ja osobiście zakochałam się w tym notesie. Normalnie na te balony cieknie mi ślinka :)

6 komentarzy:

  1. Gurianko Twój notes jest fenomenalny. Wspaniale pocięłaś te papiery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyszło =] Fantastyczne kolory papierów, a notes... PO-WA-LA-JĄ-CY!!! =]

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo stylowe, fantastyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna scrapowa robota - pełen szacun!

    OdpowiedzUsuń