poniedziałek, 16 maja 2011

Pudełeczko na cukierki


Witajcie ! :) chciałam się dziś z wami podzieli kursikiem na błyskawiczną torebkę prezentową :) Pomieści cukierki , czekoladki biżuterię świeczki zapachowe i myślę że sporo innych rzeczy no i bardzo łatwo dostosować jej rozmiary do potrzeb :)



Potrzebny będzie 1 arkusz papieru 30x30 ( najlepiej dwustronny) nożyczki, nożyk, ołówek, koś introligatorska( moja się zapodziała wiec użyłam patyczka) linijka , folia na okienko, kawałek tasiemki na kokardkę i ozdoby wg uznania :)

Najpierw zaznaczamy na papierze boki pudełeczka, kolejno co 9, 5 9 i 5 cm zostanie nam 2 cm margines ( można zrobi 10 i 5 cm jeżeli się nie obcięło paska producenta ;) )

Następnie zaznaczamy 5 cm na dole papieru ( podstawa pudełka)


Teraz decydujemy o wysokości naszego pudełka i bigujemy linie ( u mnie 11,5 cm ) Zaginamy wzdłuż zaznaczenia i nacinamy po liniach docinając nożykiem aż do linii podstawy i linii zagięcia


Teraz wycinamy okienko
i naklejamy na nie folie
ja dodatkowo wykleiłam wnętrze papierem żeby nie było widać zaznaczonych linii ( na potrzeby kursu zaznaczałam długopisem) smarujemy 2 cm margines klejem i sklejamy
następnie sklejamy podstawe ewentualnie obcinając nadmiar papieru


w wieczku robimy 2 dziurki na zameczek u mnie z tyłu pudełka


drugą cześć wieczka ozdobnie zaginamy do wewnątrz


przez dziurki przewlekmy tasiemkę i podklejamy ją kółkiem z papieru smarujemy kółko klejem i składamy pudełko żeby się wszystko dobrze skleiło. Kółko ma się przykleić do nasady wieczka z tyłu pudełka. dzięki zawiązaniu nie będzie się rozchodziła ozdobna kopułka na wykończeniu pudełeczka.

Teraz ozdabiamy nasze pudełko. Ja użyłam pokolorowanej stemplowej dziewczynki kwiatków i owocków i pobrokatowanego alfabetu wykrojnikowego :) jak widac kokardka i zamknięcie pudełka nie są widoczne na pierwszy rzut oka :)

produkty ze sklepu których użyłam (klik) :


3 komentarze: